sömntuta

Gårdagen bjöd på mycket sömn och sen lite handling på maxi. Idag har jag däremot varit i Mjölby o hälsat på. Fick en rundvandring och info av Jennie o sen var jag med på lunchen. Var ju inget märkvärdigt denna dag, är ju lågvolyms månad. Men man fick iaf en känsla av stället. Den största skillnaden i början är ju helgen. Det rullar på massor i flera timmar till skillnad från hur det är hos oss. Det blir en erfarenhet. Men det kändes som ett skönt gäng som jobbar och det ska nog inte vara några problem att lära känna dem lite bättre. Det största problemet kommer nog vara att orka upp så pass tidigt. De öppnar ju redan kl 6 så man måste ju vara där kl 5.30 vilket innebär att jag måste åka härifrån kl 5. o jag som är en sån morgonmänniska... eller inte. Men, men det kommer ju då iaf bli postivt när jag kommer tillbaka i januari och börja vid 6.30 =)

Efter Mjölby åkte jag tillbaka till Valla. Diskutera läget lite med Ismael o sen bagav jag mig hemåt. Var sjukt trött så jag somnade i soffan... har haft lite ojnt i huvet hela dan, nu känner jag mig bara tung i bollen o allmänt seg. Blir nog bättre av att sova i natt. Blev inte så mycket sömn i natt eftersom jag inte somna förrän 4 i måndagsmorse...

Nu sitter jag iaf o tittar på Ugly Betty o myser med mina små älsklingar. Sen blir det DHW o sen kanske det är sängen som hägrar?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback