En massa strunt

Då har jag avslutat mina öppningar o ska bege mig in i stängningshelgen. Vet inte hur jag ska orka vara vaken så länge men det ska väl gå =) Jag är ung, fixar allt... eller? Hmm... ibland känns det inte så men... det borde väl vara så. Men ibland blir det tungt. Har fått ett förslag upplagt för mig som jag ska svara på imorrn o det lutar åt att det blir så... så inom en snar framtid kommer det iså fall hända något kul o spännande.... o läskigt =) Men det är ju en erfarenhet o jag vet inte om jag kan säga nej till det... vi får se.

Småttingarna fick sina namn idag. Tuva och Våfflan. Tuva är svart o Våfflan ljus. Sukt svårt att hitta på bra namn.


Det är bara en massa bus hela tiden, o sen sova =)

Var en snabbis på gymet idag med Anna, var sjukt mycket folk så det var kö till maskinerna. Vi sa att vi tar det på fredag istället. Min lediga morgondag ska jag spendera på jobbet. Eller ett par timmar bara. Måste dit o lägga lite schema. Annars bli nog inte medarbetarna så glada... Nä... nu ska jag ladda inför Greys o mysa med mina små bäbisar =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback