tAKiDA

Fullt ös medvetslös! Det var nog en bra sammanfattning på showen =) Den började med Sonic Syndicate som förband. De gjorde ett helt okej jobb, de kanske inte delar riktigt samma publik som Takida men bra tycker jag. Jag kände ju trots allt igen 3-4 av låtarna, bla Flashback, Denied o Enclave =) De bjöd även på sin nya låt Burn This City. Men om jag inte misstog mig så har de faktiskt bytt sångare. O han kunde allt sjunga när han väl gjorde det. När de gick av scenen började förberedelserna för nästa. De drog sedan igång ca 2045 med buller o bång. De inledde bakom en stor skylt med blixtar där det sedan kom att stå LINKÖPING =) o sen körde Trigger igång. En bra start. sen fortsatte det med en bra blandning av gammalt o nytt. Deadlock, The Dread, Never Alone Always Alone, As You Die, Jaded, Halo, Curly Sue (såklart) o många fler! Helt grym ljusshow var det också. Gick väldigt mycket i rosa o blått men även en del rött. Det tog slut tidigare än vad det stod på nätet men vi är nöjda med kvällen. Efteråt köpte vi lite minnen. D köpte ett nyckelband o jag ett linne. Kul att ha nånting liksom. O medlemmarna i Sonic Syndicate minglade o skrev autografer. Fick lite foton på dem iaf. Alltid skoj. Inte många som vet vilka det är men ändå =)
O där var kvällen slut =) Jag har verkligen haft superkul. Sjöng med i varenda låt. en totalt lyckad kväll. Finns lite små dåliga bilder o videos. Har ju ingen värsting kamera så det blev inga höjdare men bättre än inget alls.


Takida under konserten, bättre än inga bilder alls.

Sonic Syndicate efteråt


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback