Måndag 2nov

Vaknade av klockan 04.20. Härligt härligt! Men det gick bra att gå upp ändå. Var mer trafik på väg till Mjölby än vad jag trodde. Mest åt motsatt riktning. Antagligen veckopendlare till sthlm. Får se om det är lika mycket imorrn. Gick bra att jobba. Kände mig lite bortkommen o efterhängsen men jag lär mig snart. Det mesta är ju samma rutiner. Bara vissa som skiljer så det kommer att gå bra. Är nog inne i det om en vecka.

Var väldigt skönt att få stämpla ut 14.40. o jag var hemm 1520. Super! Även fast man börjar tidigt så har man ju hela eftermiddagen/kvällen att göra saker. Har redan burit upp dynorna på vinden o hämtat ner vinterjackorna. Börjar ju bli dags för det. vår/höstjackorna fick följa med upp på vinden. Skönt att ha lite koll på läget. Satte på kanal5 nyss o vad började inte då om OTH. avsnitt 1 säsong 1. Så små de var då! De har förändrats en del om man kolla rpå den nya säsongen. Fast jag måste ju säga att serien spårat ur lite. säsong 6 är sista riktiga säsongen för mig.

Nä... nu ska jag väl ta o skriva en inköpslista o sen åka o handla. se om jag får med mig det sjuka eländet jag har här hemma eller om jag måste åka själv som vanligt...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback