vilken härlig vårdag!

Ja, solen skiner och det är nästan 20grader ute! Helt underbart! Känns som om sommaren är på väg! Men det kommer nog vända snart, det sa de iaf på vädret igår...

Igår var jag på jobbet i 3 timmar. Helt underbart att få gå hem vid 10 =) Då passa jag på att sitta i solen ett tag. helt underbart. Bara sitta o läsa och sola. Sem åkte jag till mormor. Daniel mådde inte bra så han var hemma. Så kom syster dit som en överraskning. Jag visst eju om det men det var kul! Var ju ett bra tag sen vi sågs sist så det var på tiden. Men fy vad brun hon var!! Hon kom ju hem från Thailand för två veckor sen och hon var brun som en pepparkaka. Lite avis blir man ju. De bruna benen skulle ju inte vara helt fel. Det roliga var att jag nämnde att vi funderade på att köpa en ny elgrill eftersom våran inte är bra och då hade hon en i bilen som hon tänkt slänga, den var knappt använd så den fick jag med hem. Blev perfekt på vår balkong! Tack syrran =)

Sen var jag bara hemma med älsklingen och tog det lugnt. Åt mat o tittade på film. Höll på att somna där ett tag... Vi tittade på Humorgalan också. Funderar på om man kanske ska bli världsförälder också? Vi ger ju pengar till SOS barnbyar men man kanske ska hjälpa till ännu mer. Man inser när man ser sådana program vilken bra uppväxt man har haft. Vi i Sverige och norden kan skatta oss lyckliga för att vi föddes här. Det är en stor skillnad på livskvalitet om amn jämför en sjuåring här och en sjuåring i t.ex. afghanistan. stackars barn. Ingen ska behöva ha det så!

Nu ska jag ta o hämta Anna för vi ska träna. Sen hem o äta o sen blir det till Anna igen för då är det partaj!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback