tisdagkväll

varför får jag dåligt samvete när jag redan jobbar mest av alla och känner att jag vill umgås med D när jag väl kan... hmm... vill inte vara taskig men jag kan inte alltid vara alla till lags. Det funkar inte så.

Var o träna med Anna förut. Skönt att komma igång igen. Anna har ju varit sjuk så därför har inte hon kunnat träna. O det är visst min ursäkt med... hehe... hur som haver så ska vi träna på torsdag med.

imorrn ska jag på stan med mamma o mormor. sen får vi väl se vad kvällen bjuder på, skulle behöva åka till ikano o byta ett par mysbyxor jag köpte. orka inte prova då men de passade inte. sen är det åter jobba to-lö. sden är det helt plötsligt juni! Helt sjukt vad fort det går! Bara 1,5 vecka kvar till kursen. måste ringa Mathilda i veckan. o Annas mamma... måste ju säga att vi kommer på bröllopet. Åh... massor att tänka på... är bara en dryg månad kvar tills vi flyttar även... o vi har massor att göra innan dess... vi måste först o främst börja packa. vi ska köpa tvättmaskin, utemöbler, badrumsmöbler... o säkert en massa mer ändå... blir helt matt när jag tänker på det. men... jag längtar iaf dit. till semestern. den kommer väl gå extremt fort som allt annat gjort de här månaderna men ändå, tre veckor ledigt är aldrig fel. Nu ska jag ta o titta lite på christine.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback