ny vecka, nya krafter

Ja, tänk om det vore så väl.

Dagen har varit lång... jobb o sen hem o duscha för att sedan åka till tonrby för att kpa present till Jenny. blev även en bh och två linnen. Hade mer pengar på kontot än vad jag trodde... vet inte vad jag fått dem ifrån men... aja... har väl inte gjort av med så mycket som jag trodde. Är ju lön på måndag med =) aldrig fel med pengar. då kanske vi kan köpa lite till nya lägenheten.

Nu börjar jag känna mig lite trött... ska väl ta o sova lite snart kanske. Ska va på jobbet 7 imorrn för att visa amanda hur man sätter ihop shaken. Kan va bra om alla kan det till sommaren då schemat blir lite konstigt.

nä, nu blev jag så där äckligt trött... upp o hoppa!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback