huvudvärk och vind i håret

Idag har jag haft en heldag med mamma o mormor. Mormor behövde lite nya kläder och jag var chaufför och sällskap. När vi släppt av mormor, efter att ha stått i bilkö i ca 10min, så åkte vi hem till mamma o pappa. o där blev jag bjuden på varma mackor. Var inte hemma förrän halv åtta o då hade jag så ont i huvet att jag blev tvungen att lägga mig ett tag. Den kom helt plötsligt när jag skulle åka hem... vet inte om det är stressen eller det faktum att jag tror jag har en förkylning på gång. börjar känna mig lite täppt. men nu, efter två panodil o 20min vilande, känns det lite bättre. Har till och med vattnat blommorna.

Måste ju även prata lite om denna extrema blåst vi har haft idag. om det inte hade blåst hade det varit en så fin sommardag... men dessa vindar... helt sjukt! grenar blåser ner och dörrar blåser igen... mamma hade hört att det skulle bli fint väder till helgen så jag håller tummarna för det, behöver sola lite.

Imorrn ska jag o Anna träna igen. men nu ska jag ta o betala räkningar...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback