Efter regn kommer solsken

Det är en härlig syn när solen skiner och regnet öser ner. Det blir en så härlig kontrast... och som följd blir det en vacker regnbåge



Dagen har varit som den varit. Inget spännande på jobbfronten. Däremot kände jag mig lite shoppingsugen när jag kom hem så jag kasta mig in i duschen, åt matlådan som jag glömde imorse, på med kläderna och sen for jag iväg. Skopunkten blev första stoppet. O jag måste säga, Jag Älskar skor! Det är otroligt hur mycket fina skor det finns! Efter mycket om och men blev det tre par skor. (tre för priset av två, haha)



Vet inte riktigt hur jag tnkte att jag skulle gå i dessa men de var så grymt snygga!

Sen blev det en liten kort sväng på ikano. Hittade inget där direkt. Köpte en leksaksråtta till kissen på Ikea.

Såg precis nya ICA reklamen och såg då att min gamla musiklärare Daniel Ralphsson från 9an var med =) haha! Han hållr sig framme. Han var med i talang för två år sen med sin acapella grupp. Lite kul när man ser folk man känner igen på tv.

Nu sitter jag o laddar inför dhw. Ska ta o fixa min macka som precis blev klar i ugnen.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Så läckra skor babe!!!! Så avundsjuk jag blir e det ok om jag köper likadana;) Jag ska försöka ringa imorn, men annars kanske du kan ringa mig? om ja glömmer, ja e hemma imorn med haaaatar att vara sjuk

2009-05-12 | 23:16:11
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback