tisdag

Har varit hängig hela dagen idag... kännt mig lite konstig, tung i huvet... kanske håller på att bli sjuk? Jag vet inte. Inte kul iaf. Kanske bara behöver sova ordentligt en natt... och det får jag ju ikväll eftersom jag är ledig imorgon =) Vet inte riktigt vad jag ska göra... Ska göra ett ärende åt mamma, kanske ska åka o träna med? Ja, det ska jag nog göra. Så får det bli. Sen kanske man kan ta en sväng o hitta på nåt... eller bara vara hemma o ta det lugnt... eller... det behövs ju städas o diskas... så kanske inte. På torsdag fyller pappa 55, så då ska vi dit o fira. Annars händer det väl inte mycket i veckan. Jobbar tors-lör. och sen är det söndag o sen måndag och då är det en massa jobb igen... är lång ledig nästa helg, hela tre dagar! Känner att jag behöver det. Har kommit in i en sån där period igen då allt känns jobbigt... men det ska bli bättre. Bara solen kommer fram o våren börjar så ska det nog bli bättre. Blir iaf härligare att vara ute och då kan man göra det lite vårfint här hemma.

Ikväll är det iaf de desperata hemmafruarna som kallar. sen ska jag nog banne mig sova, eller kanske läsa lite =)

Kommentarer
Tha redhead säger:

Tack för att du tittade förbi babe...alltid lika kul att snacka bort ett par timmar med dig:-D

2009-03-04 | 20:48:26
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback