sliten

Nu är det betydligt ljusare i vardagsrummet. Nya ljusa gardiner gör stor skillnad =)

Igår var det jobb som gällde. Jobba 8-17 som vanligt. Sen hem duscha, äta, slappa. Sen vid ca 21.30 ringer Moa. De hade haft massor att göra o hade inte hunnit stänga någonting. Stackarna. Var tydligen biljettsläpp till SOF som vi inte visste om och studenterna köa hela natten. Hur som haver så gick jag till jobbet och hjälpte dem. De hade inte klarat sig utan mig, låter ju som om jag verkligen är bäst men de hann väldigt mycket iomed att jag kom. Det tog lite för lång tid att stänga men vad skulle vi göra? De ska ju itne behöva fixa o städa för mycket på morgonen. Aja... blev en lång dag igår iaf. Blev väl totalt 12 timmar arbete... Tog sovmorgon imorse. Var på jobbet vid 11 o stannade en timme extra ist för att fixa lite med schemat. Imorgon är det månadsarbete så då ska jag vara på jobbet kl 6.30... så nu ska jag bara se färdigt DH o sen blir det väl till att sova eller nåt... fast jag är ganska pigg så jag tror jag läser lite först... =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback