No more secrets

Känns skönt att alla vet nu. Inga mer spekulationer som inte stämmer, inga mer rykten. Nu är det klart, out in the open. Peter säljer, Carina köper. Känns bra faktiskt. Ismael kom nu efter stängningen så satt vi o snacka lite alla vi som stängt. Han visa lite idéer o så. De fick säga vad de tyckte o om det var något de tänkte på. De flesta verkar väldigt positiva till detta vilket gör det hela väldigt lätt. Det kommer visserligen bli väldigt jobbigt för alla, för som Ismael sa, disiplinen behöver vi jobba på. Men det känns bra tycker jag. Jag måste bara fundera lite över hur långt jag vill gå. Hur länge jag vill. Jag har ju inget annat för mig så why not?

Annars har dagen bjudit på sovmorgon och solande. Packade lite innan jobbet också. Imorgon blir det väl samma sak, ska ner till apoteket också o hämta pencillinet som jag fått för tån igen. Sen är det ledig helg. Ska till Anna på lördag. Singstar =) sen ska vi till Ds mormor på söndag som fyller år. o självklart packa, packa, packa. För snart bär det av! år nyckeln på onsdag!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback