grillkväll o ljusa slingor

Gårdagen blev lyckad trots att regnet öste ner mesta dels av kvällen. Anna o Bozze kom hit runt 19 o då åt vi grillat =) Sen blev det mycket prat o lite singstar, lite guitar hero o lite buzz. Blev tre omgångar Buzz för Anna var ju tvungen att få vinna en gång =) O hon tog hem sista spelet. De två gångerna innan vann faktiskt D. Tur kanske, han brukar va sån dålig förlorare ;)
Tiden går fort när man har roligt för klockan var över två när de gick hem. Att tiden ska gå så fort. Men kul hade vi iaf! Nästa gång blir det spel hemma hos er!

Idag var jag uppe med tuppen, eller inte kanske men det kändes så. Var hos frisören kl 9. Tog en stund innan hon kom fram till hur hon skulle göra. Jag har ju så extremt mörkt hår så hon visste inte riktigt vad som skulle bli bäst, hon hade bara jobbat ca ett år så hon hade inte jobbat så mycket med att slinga mörkt hår. Men jag är nöjd med resultatet. Vissa slingor blev väl lite ljusare än vad jag tänkt men helheten blev bra =) Slingorna är lite kola o rostfärgade kan man väl säga. Passar bra med det mörka. Kommer nog lite bilder så småningom.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Du blev sjuuukt snygg i håret babe

2009-07-22 | 23:28:23
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback