Back to work

Då har det redan gått två dagar på den nya veckan. Det går så sjukt fort alltihop. I måndags var första dan på jobbet efter semestern. Kändes väl nästan som man inte varit borta alls men en del hade ju faktiskt hänt... Självklart bara för att jag hade massor jag skulle göra så strulade två kassor som jag var tvungen att pilla med, Peter fick åka iväg med dem... Så det var lite kämpigt med bara två kassor över lunchen... hade ju behövt alla faktiskt. Men men, sånt är livet. Åkte direkt från jobbet till Moa sen. Måste ju öva. Det är ju inte alls långt kvar nu, vi ska träffas på tisdag igen. Moa hade ändrat lite på pianot, det kommer bli så fint! Hoppas jag =) Igår var det ju jobb igen då. Då han jag iaf med schemat. Det var ju huvudsaken, han tom börja på nästa. Känns bra. Sen när jag kom hem var det bara att sätta igång o plocka bort från v-rummet. De ska ju slipa govlet där idag. Sen åkte vi o lämna kissen hos mamma o pappa. Hon sprang in bakom soffan direkt. Får se om hon vågade sig fram sen när vi åkt. De som skulle slipa skulle komma mellan 7-8. o det gjorde de visserligen men de hämtade bara nyckeln... så jag har inte den blekaste om när de kommer o slipar... säkert efter lunch. Men då förstår jag inte varför vi var tvungna att gå upp så tidigt. Är sjukt trött. Har sovit jättelite de senaste 4 dagarna... ingen höjdare att gå upp tidigt då. Får försöka komma i säng skapilgt ikväll, för imorrn ska vi till Västervik runt 9. Ikväll ska jag fika/dricka öl med Ceder, Marie o Matilda. Var jätte länge sen jag träffade dem så det ska bli jätte kul!! Men först ska vi väl åka till Ryd o städa lite i lägenheten. Slänga lite skräp o kanske tömma förråden. Här fortfarande lite grejer kvar som ska upp på vinden här... Men det löser sig. De nya kommer förmodlingen inte förrän den 18/8 så vi har ju ett tag på oss att städa, men det är lika bra att använda den tid man har så man inte behöver stressa.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback