mycket som händer

Blev ingen stängning igår. Amanda hade så ont i ryggen så jag åkte dit efter min synundersökning för att underlätta. var kvar till typ 21.30. Så lite blev det ju. Hade sett fram emot stängningen så det var lite trist, men det är ju aldrig roligt när nån inte mår bra.

Till synundersökningen då. Gick bra. Men jag är lite närsynt och jag har ett brytningsfel, -0,5 på vänster o -0,75 på höger. så jag bord eju ha glasögon, iaf då jag sitter vid tvn o kanske datorn eftersom jag lätt får ont i huvet o ögonen blir trötta. Så jag var inne idag o spana lite efter glasögon. Fanns ju så himla mycket att välja på, o sen ska man hitta nåt man passar i... fick hjälp av en expedit. Hittade iaf två par som jag lånade hem. Mailade över bilderna till mamma så att hon får hjälpa till lite. Det lutar åt ett av dem, o mamma tyckte samma som jag. Vi brukar ha väldigt lika stil faktiskt. Daniel ligger o sover så honom har jag inte frågat ännu. Han var magsjuk inatt så han har inte sovit så bra stackarn. Men här är bilderna på mig i glasögon. (ni får ursäkta minerna)

<--Gina Tricot  <--Gucci

Idag har jag annars varit iväg på stan, fyndat lite på slutrean faktiskt. O handlad present till Daniel. så nu är det avklarat. Var även på Maxi o handla innan jag åkte hem. Åkte strax efter 10 o kom hem runt 15 så det kändes bra. Har fått mycket gjort idag. Är nöjd.

Nu har jag lång ledigt. Om D mår bättre imorrn ska vi ut o äta. Sen blir det väl lite bak o städ till hans födelsedag. Nu ska jag titta lite på simpsons o sen blir det tacos ikväll. Mums!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

jsg gillar båda, farbror bo gillar gina mest...

men du vacker i vilket som

2009-01-16 | 16:24:51
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback