lediga helg

Gårdagen var tröttsam. Massor att göra på jobbet, han som tur var göra det viktigaste. Men inte mycket mer. Sen blev det hem o laga lite mat. Sen blev jag så trött... precis som vanligt o somna i soffan. Förstår inte hur man kan bli så trött. Kan sova hur mycket som helst. Gick inte upp förrän 11 idag. Hade tänkt gå upp skapligt o åka o handla men så blev det ju inte... det är nåt fel på mig tror jag. Det kan inte vara normalt att bli såhär trött, kan liksom inte ens hålla ögonen öppna, helt sjukt. Aja.. nu är jag vaken iaf. Borde ju kunna vara vaken lite längre idag iaf. Ska åka till D's faster o äta mat idag. Fast hans syster har backat ur o det verkar som om han inte är så sugen längre heller så vi får väl se. Jag skulle ju kanske hellre vara hemma. Åka o handla o fixa lite här hemma. Ser ut som skit. Behöver storstäda o jag behöver baka till min födelsedag. Är ju inte många dagar kvar nu. O imorrn hade jag tänkt åka till ikano o spana in rean. Har ju inte hunnit tidigare. Men vi får se hur det blir. Fast det blir säkert att vi åker. så blir det till att handla imorrn. Så då hinner jag nog inte baka nåt då, så du får jag fixa allt på tisdag... usch. Inte kul att stressa. Vi måste ju städa liksom... aja.... Tur att jag är ledig på tisdag o onsdag iaf. Hinner väl lite då hoppas jag. Vi får se.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback