Hemma kväll =)

Ibland är det skönt att bara vara hemma =)

Det gick bra med bilen i måndags, men det tog betydligt längre tid än vad vi alla trott. Spindelleden satt fast nitat istället för skruvad så det var ett väldigt jobb för Micke att få bort den, men  till slut gick det. Så nu har vi en hel bil som kommer gå igenom ombesiktningen (?).

Igår var det hockey med Anna som gällde =) LHC-Södertälje. Hur spännande som helst! Satt på helspänn hela sista perioden! Första perioden började med att Södertälje gjorde mål efter 24sek. Sen kvittera LHC, Tälje gjorde ett mål till, LHC kvittera. LHC gjorde ett till mål, Tälje kvittera, Tälje gjorde ett mål.... så höll det på... Men till slut vände det! LHC vann med 7-5!! Så sjukt spännande! Hel bra kväll =) Och Anna, självklart tar vi slutspelet med mys hemma i soffan =)

Idag har det varit jobb. Stackars Amanda hade migrän o var hemma så jag körde skiftet. Gick bra trots att jag inte kört skift på över en månad. Stannade kvar o räkna av Ronald bössorna. Folk är allt bra generösa =) kom hem runt 19. O nu sitter jag är mätt och nyduschad =) Så skönt. Bara väntar på att Grays Anatomy ska börja.

imorgon jobbar jag stängning. Det var ett tag sen, ska bli ganska kul faktiskt. Se om jag kan hjälpa eller om jag kanske bara förstör? Går ju så sällan så jag tappar ju det tempot. Men i vilket fall börjar jag vid 15. Ska ha lite möten innan. Man känner sig så viktig när man säger att man ska ha möten =) Heheh...

Kom bara att tänka på melodifestivalen... Det är ju såna tider nu. Kommer ihåg en speciell låt, den är visst från 1996 Men jag tyckte verkligen om den! Och jag minns den fortfarande. Kom visserligen inte ihåg att det var Andreas Lundstadt som sjöng. Måste säga att han borde nog ägna sig lite mer åt sånt här igen ist för Alcazar =)


Kommentarer
Tha redhead säger:

haha, jag var störtkär i Andreas Lundstedt då, jag var ju hela 13 bast..hejade på honom som tusan..hade singeln och hela kittet..skoja att man blev besviken när man kom ut var bög..och inte alls lika snygg:D

2009-02-26 | 01:16:50
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback