det kliar i fingrarna!

Hade en mycket trevlig kväll igår =) Blev en liten sväng ute på Harrys med. Åkte hem vid typ 2. Skulle ju upp tidigt. Var sjukt trött när jag gick upp. Gick som i dvala på jobbet. Hann ju bara sova drygt 3 timmar. Var klar vid 11.30. så det var bara hem os voa igen =) Gick upp vid 14.30. haha. Härligt värre. sova bort hela dan. Är fortfarande väldigt seg men... får ju sova snart igen.

Har varit lite segt idag av olika anledningar... just nu så känner jag bara hur det kliar i fingarna. Vill verkligen göra något. kanske ska skriva lite, rita lite.... kanske skulle börja virka eller nåt. Ska kolla lite på symaskin så får jag pyssla lite så. Har inte gjort något kreativt på länge (okej, fotoboken till Anna var kreativ =)) så jag tycker nog att det är dags nu. får se vad det blir. Fungerar ganska bra att skriva av sig. Lite av kliet släpper. Men ja... jag vet inte. Är svårt att veta vad man vill. vet inte vad jag ska göra nu... men något blir det kanske...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback