Slideshow

Ingen mera feber o känner mig ganska okej ändå. Är fortfarande hostig o näsan rinner men känner mig inte lika hängig längre, så imorrn blir det jobb. Men nu blir det först Criminal Minds o sen Fringe. Me like! Har nu sett ikapp Fringe så vi är i fas med Kanal 5. Hade missat ca 5 avsnitt men nu är vi ifatt. En sjukt bra serie måste jag erkänna. Spännande. Sci-Fi men känns ändå inte helt osannolik på nåt vis. Välgjord.

Tycker att det är dags för en liten update på kissarna. de börjar bli stora nu mina småttingar. Bäbisen är störst så klar men småttingarna kommer nog komma upp i den storleken med så småningom. Mys =)




haha, nu får hon kanppt plats själv i kartongen men för ett tag sen satt de där båda två


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback