Shopping som heter duga

Blev en himla massa påsar på dagens julklappsshopping. Men har dock två små paket kvar att inhandla. Får se om jag tar det imorrn, måste även köpa juletiketter som jag tydligen glömt... Inte lätt att komma ihåg allt. Blev två klappar till mig själv också. Ett par tjocka handskar (de jag har nu är så tunna att jag fryser) o en fin kofta.

Har varit ute o gått med Anna i kylan. Gick en 30-40 min. Lite frostbiten nu så jag väntar på att D ska komma hem från jobbet så kan vi värma oss lite. Just nu är det Criminal Minds o sen Fringe som står på schemat. O lite julklappsinslagning. Fast det kan ju bli svårt utan etiketter. Blir ett mysterium om vi blandar ihop paketen. haha! Skulle ju va lite kul ändå faktiskt... hehe... ne, nu börjar det igen. see you later.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback