Besatt

Förlåt för min frånvaro men jag kan inte rå för mig själv när jag slukas upp i denna sagolika bok. Så fort jag gjort det jag borde göra lutar jag mig tillbaka i soffan med filten om mig o läser. Kommer på mig själv att drömam mig bort. När jag inte läser vill jag läsa... Helt sjukt att man kan bli så besatt av en bok? Men är det verkligen boken som gör mig besatt eller är det drömmarna, tankarna, som kommer av den? Hmmm... man kan ju inte bli annat en kär i denna vackra berättelse i denna sköna varelse ;) helt sjukt hur en författare kan få en hel värld på fall.


Annars rullar dagarna på precis som vanligt. Jobbade min näst sista dag i Mjölby idag. Så på torsdag är det bye bye Mjölby, bye bye 2009 och på fredag hejhej Valla o välkommen 2010. Kommer bli ett nytt spännande år. Har läst lite olika astron (tror verkligen inte på sånt men det är ändå kul) o där står det att det kommer finnas gott om kärlek och att pengarna kommer rulla in. Eller iaf att ett kommer mer än väntat. O vem tackar nej till det? vi får väl se vad som händer. imorrn är jag ledig och jag har ingenting planerat. Blir nog en hel del läsa misstänker jag...


If I Could Dream At All It Would Be About You


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback