Just another day

Dagarna är från och till, ibland känns det skitkul med ägarbytet o sen så känns det skitjobbigt... speciellt när man hör vissa saker från olika personer. Får se hur det blir... känner mig lite osäker just nu bara. Mycket ska hinnas med som jag knappt hade nån aning om eftersom en viss person aldrig är närvarande... kan inte driva hela stället själv!

Var hemma hos mamma o pappa ikväll. Hann var hemma på besök! =) Var väldigt länge sen så det var trevligt. Hon kanske tittar förbi imorrn innan hon åker hem igen. För att se lägenheten.

Imorrn ska vi städa lägenheten i Ryd. Ska bli skönt att få det överstökat. De nya kommer ju nästa vecka så det är verkligen på tiden. Ska inte bli kul men ett ont måste.

Nu ska jag ta o lägga mig o försöka koppla av lite... Det är nog det jag behöver. Koppla av, ser fram emot min lång helg nästa vecka. Tor-sön. Ska bli helt underbart (tack Erik!!) om inget jobb dyker upp...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback