jobb(ig) onsdag

att man kan vara så trött o ointresserad... helt sjukt. Kände inte att jag tillförde något på jobbet idag... o det är ju inte bra då jag faktiskt körde skiftet o ska vara en bra förebild... men jag var verkligen inte på topp. Var sjukt trött o inte alls pepp. Börjar bli lite smånervös inför lördag redan... Har inte sjungit inför så mycket folk sen... ja, nian kanske? men sola... det var ännu längre sen, måste typ varit i 6an eller nåt då vi hade vår lilla grupp Love 5. haha! Tog instrumentala låtar o gjorde egen text på engelska, o hur bra är man på engelska i mellanstadiet? Helt sjukt dåligt! Men vi tyckte det var kul o det var väl huvudsaken? Vilka minnen. Ångrar lite att jag inte var med i kören på gymnasiet faktiskt. Har så många körminnen från tidigare. Roliga upplevelser o en del konserter. Kanske skulle tagit sånglektioner som Maria sa? Hon tyckte visserligen att jag skulle sjunga country vilket verkligen inte är min musiksmak. skulle vara kul att sjunga någon extremt rockig låt så man får skrika av sig lite... en riktig rockchic. Haha... Tror inte min röst pallar det men kul skulle det va =) Kanske lite som Amy Lee... =) jaja, drömma kan man alltid göra.



Älskar den här frasen i låten...
Everyone leaves me stranded, forgotten, abandoned, left behind...

Kommentarer
Victoria säger:

Hej! Hittade din blogg via facebook och var bara tvungen att kommentera när jag läste om Love 5:) Måste varit underbart för allas öron när vi uppträdde på skolgården med vår egenskrivna låt=) haha. men fina minnen;) hade bra, kram/ Victoria

2009-08-06 | 01:06:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback