Dagen...

Dagen har varit bra. hade ATCQ besök på jobbet idag. Han är anställd av levernatörerna för astt kolla hur råvarorna är nä
r de kommer till restaurangen och hur vi hanterar dem. Mycket lärorikt. Lite som vi behöver jobba på och sen lite som var bra. Ett bra besök helt enkelt. Sen hämtade Emma mig efter jobbet. Vi skulle ta en fika på stan. Kolla runt lite i affärer o så. Köpte ett jättefint nattlinne =) man måste ju vara vårfin även när man sover!

Nu är det bara två dagar kvar, sen är jag lite ledig! Blev så att jag får köra dagskiftet på torsdag, skulle gått stänging egentligen men under de omständigheter vi har så kör jag skiftet. Ska bli väldigt kul faktiskt! Var ett tag sen så det är dags nu, är skönt att "bara" få köra skift ibland o inte tänka så mycket på allt annat runt omkring. Har visserligen bestämt massage med Anna på torsdag dag men jag får höra om hon kan nån annan dag... eller på kvällen. vi får se.

Såg nu att det är hockey på kanal5 vilket innebär att det itne är något dhw ikväll... är mycket besviken!! Får väl se House eller kanske borde jag diska lite?

Kommentarer
Tha redhead säger:

Man ska sova naken babe, mkt skönare:D

2009-04-08 | 15:39:07
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback