Planet earth!

Blev inte riktigt som planerat idag... lite mysigare =) blev en hemmakväll istället. Daniel mådde inge vidare så vi åkta aldrig iväg nåt. Jag va o handla en snabbis och sen blev det mat. God gryta och massa mums till. Inte helt fel. Till det titta vi på Planet Earth. Fick ju den när jag starta min prenumeration på illvet. (var ju enabrt därför jag ville prenumerera) Men jag kan verkligen rekomendera den! Har sett 5 avsnitt och de är underbara. Man blir så fascinerad och häpen när man ser vissa saker. Stora svärman av djur och insekter och vackra landskap och helt konstiga, nästan vidriga saker! Världens bästa dokumentär! Visst vore den bättre i HD självklart men nu var det ju DVD jag fick... kanske blir att köpa den på HD iaf... eller om den finns på blueray förstås... så stor skillnad!



Imorgon blir det besök hos mamma och pappa. Mamma fyllde förra veckan men var då bortrest så jag tänkte lämna en present imorgon. Sen blir det väl bara att ta det lugnt och nästa vecka är det ju jobb igen. Är ledig onsdag och söndag. Måste hinna träna nåt med. Just det... ska till tandläkarn på måndag, blä! En lagning som har lossat så det måste visst fixas. Inte alls roligt men men... bättre det än att få större problem.

Nu ska jag.. eh... ja, vad vet jag. Blir väl sängen om nån timme. måste komma in i rätt rytm för måndag så...

Skepp o hoj!

Gabriella

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Träna ons? jag ska träna imorn med men du jobbar va?

2008-10-19 | 19:18:31
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback