Snart helg!

Konstigt hur man kan längta så mycket. Efter att få vara ledig. Ska nog ta ett par semesterdagar i jan-feb. Ta en lång helg to-sö eller nåt. Vore inte helt fel. Kan jag behöva.

Idag var det som vanligt på jobbet. Inget spännande som hände. Hade visserligen två intervjuer helt själv :) Peter blev tungen att vara hemma hos sin sjuka familj, så jag fick ta hand om det. Gick bra. Känns lovande faktiskt. Vi ska diskutera imorrn.

Sitter vid D's nya dator. 8,9" skärm. Lite svårt att hitta rätt på det lilla tangentbordet. Så små knappar, sitter inte riktigt som på ett vanligt. Lite mer utdraget fakitskt. Men det börjar gå bättre. Nu ska jag ta o se hur D mår. Han hade sån migrän när jag kom hem. Ska se om han sover.



Om ni vill skratta lite, kolla in detta, sååå cooola

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback