Helgen passerar förbi

Helgen gick på tok för fort... Var första helgen ledig sen skolan börja o känner mig inte direkt utvilad.

Igår blev det en tur till skogen med Marie för att påbörja ett skolarbete. Vi ska besöka ett visst område en gång veckan o dokumentera höstens intågande samt ett flertal olika arter om lever där. Så där försvann den ledigheten... Efter det blev det en snabbis till Siba för att köpa nytt headset till D. Nån av katterna jade bitit av sladden på hans gamla... har tappat räkningen på hur många sladdar de bitit sönder nu...

Lördagskvällen blev iaf lugn. Såg filmen The East o sen blev det spel resten av kvällen.

Idag fick jag agera fotograf när Anna, Bosse o deras nya tillskott Butte skulle förevigas. Sötare hund får man leta efter!



Väl hemma var det tvättstugan som gällde. Men jag hann faktiskt med lite av det jag ville få gjort. Köpte en trälåda är ett tag sen som jag ville piffa upp lite. Behövde lite bättre förvaring på byrån för småprylar så med lite färg o decoupage blev den fin.



o för att orka med måndag o redovisning som vi har imorgon, livade jag upp naglarna med lite glitter. Lite vardagslyx sådär.




Kommentarer
Linh säger:

Hejsan jag heter Linh och arbetar som make up artist.
Kolla gärna in min blogg om du vill lära dig mer om smink och skönhet! :)

2014-10-12 | 17:50:05
Bloggadress: http://nattstad.se/makeupbylinh


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback