sommarstuga o Mors dag

Igår var det dags att spana in mamma o pappas senaste investering. En sommarstuga! så härligt! Lagom långt hemifrån, omringat av massa skog låg en liten stuga uppe på en backe. Stugan var riktigt mysig o tomten var gigantisk o backig, var som flera avsatser. fullt ned jordgubbsplantor, smultron o annat gott. Ja, det kommer bli riktigt bra det där! Kommer väl komma till en gäststuga med så småningom så nu vet ni var jag kommer befinna mig om somrarna när man vill ha lugn o ro. Var tydligen bra svampskog där också så då slipper man leta efter det också. Perfekt!



Idag är det ju Mors dag som sagt. Men eftersom jag träffade mamma igår fick hon sin present redan då. jobbar nämligen nu o sen ska vi iväg till Ds mamma. Hur som helst. Mamma fick en kort jag pysslat ihop o så en ljusstake jag gjorde för ett tag sen. Alltid kul att kunna ge bort fina saker man gjort själv. blir ju lite mera tanke bakom det hela, lite mer personligt. Speciellt på en dag som Mors dag o fars dag. Man vill ju visa lite extra uppskattning över att man har så fina föräldrar!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback