Tentaplugg

Den närmsta veckan kommer ni nog inte hör så mycket från mig. Har nämligen min första salstenta att plugga till! O målet är självklart att få godkänt. Har lite att ta igen fortfarande vad gäller läsandet men snart så! På måndag kör i heldagsplugg i skolan. Kan va skönt att diskutera lite frågeställningar med andra så man verkligen förstår alla begrepp. Annars har jag nog lättare att läsa o plugga när jag är ensam. Men det kommer jag också göra. Lite lättare att ta korta pauser då, vilket jag behöver. Nä, åter till boken då...

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Håller tummar o tår för dig vännen!

Promenadpaus nån dag?? Saknar dig!

2012-10-18 | 23:03:37
Bloggadress: http://tharedhead.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback