Blir en helg i lugnets tecken

Känner mig helt slut. Känns inte som om jag sovit ordentligt på flera dagar. Trött i både kropp o själ kan man säga. Känner att det där semesterveckan som väntar i slutet av maj känns väldigt lämplig. Behöver verkligen koppla bort mig en stund.

Känns med andra ord väldigt skönt att jag lyckades få sluta 1,5timme tidigare ikväll. Skulle inte varit hemma förrän typ nu o jag känne redan att det är dags att sova. Hur skulle jag klarat det?

Har blivit väldigt mycket jobb på senaste tiden. Eller egentligen inte mer än vanligt även fast det känns så, har jobbat väldigt mycket kvällar o typ 11-20 pass. men det ser bättre ut framöver på den fronten. I helgen blir det lugnt, ska vila upp mig o hälsa på mormor.

D fick hem sitt efterlängtade spel idag. Men går inte spela före releasen den 15maj så han får vänta lite. Ska väl testa jag med då jag faktiskt spelat igenom de tidigare spelen. Men får se om jag köper mig en egen utgåva.


Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åh ja det måste vi göra, kolla över era helger så kollar vi över våra :-D

2012-05-12 | 20:10:32
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback