rastlös?

Jar har börjat inse att jag är en person som behöver förändring... ofta. eller, jag tror jag har svårt att slå mig till ro nånstans. Jag vet inte. Vi har ju varit inne på att flytta. Skulle behöva bo billigare om jag ska börja studera till hösten. Känns inte direkt bra om hela bidraget o lånet går till hyra... Först var vi inne på bostadsrätt men nu lutar det mer åt hyresrätt. Var o kollade på två lägnheter igår via stångåstaden. Samma planlösning men så olika. Den ena var bättre läge, den andra var fräschare. Planlösningen var så perfekt. riktigt stort badrum med plats för tvättmaskin o allt, stor klädkammare! perfekt egentligen. Men sen kommer tankarna, är det rätt läge? Blir det verkligen billigare i längden?

Jag vet inte vad det är men jag tror jag behöver lite förändring, få börja om från början... Vi bodde i första lägenheten i 2år. Trivdes bra egentligen men eftersom bilen inte fick vara ifred så ville vi bort. Där vi bor nu har vi bott i snart 3år. Gillar ju lägenheten egentligen men saknar ett förråd på bottenplan o jag skulle hemskt gärna vilja ha förråd/klädkammare i lägenheten. Men man kan ju inte få allt. Ett dilemma helt enkelt. Men det verkar ligga flera sådana lägenheter som vi tittade på ute på hemsidan så tackar vi nej till dessa (kanske inte ens får nån om vi tackar ja) så kommer väl fler chanser om vi ändrar oss. Ska väl inte grubbla ihjäl mig på detta heller. Blir bara knäpp av att tankarna snurrar så.

Ikväll ska vi iaf släppa alla tankar för då ska vi hem till Anna o B för en härlig schlagerkväll! Ska bara bestämma mig för vem jag vill ska vinna ;)

Kommentarer
alexandra säger:

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-11 | 00:54:02
Bloggadress: http://thisisalexandras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback