Läskig morgon

Fick inte direkt bästa starten på dagen då jag körde på vad jag först tänkte var ett rådjur men med senare eftertanke var en hjort. För rådjur väger visst bara 30-40 kilo o detta var ju något betydligt större. Som tur var hände inget med mig o inget med bilen. Men det stackars djuret mår nog inte så bra :( Det var mörkt ute o helt plötsligt kom han gående i mötande fält o när jag börja bromsa sprang han rakt framför bilen. En duns o sen var han borta. Han försvann in i skogen lika snabbt som han kom... Hur som helst var det riktigt otäckt o jag blev skärrad direkt efteråt. Lite skakis när jag gick ur bilen men det la sig ganska snabbt. Berättade vad som hänt när jag kom till jobbet så jag fick prata av mig lite. Hur som helst mår jag bra o inget allvarligt hände mig eller bilen...

Kommentarer
Elinn säger:

okey, ja verkligen! :)

yes jag har läst böckerna, dom är nästan bättre! :)

2011-09-21 | 14:25:13
Bloggadress: http://elinnjl.com
Tha Redhead säger:

Tur att varken du eller bilen blev skadad!!

2011-09-21 | 15:55:08
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback