Höstplaner

Åh så roligt det är med snuva o slemhosta! Kan ju inte bli bättre! eller jo, det kan det faktiskt. Men det är bara leva med. Så länge jag inte har feber är jag nöjd. O är sjukt glad över att jag inte har ont i halsen länge... det är bland det värsta jag vet.

Men till lite roligare saker istället. Haft en riktigt bra dag på jobbet idag. Sen blev det tvätt när jag kom hem vilket är mindre kul men ett ont måste. Sen blev det hämtmat från Saigon. Mycket gott. O nu är det väl dags att sova. Imorrn är det sista dan på jobbet för denna vecka för på fredag drar vi på kryssning till Riga. Skönt att komma bort lite. har kommit fram till att jag har väldigt mycket planerat framöver... ljusparty, spakväll, ullared, konsert... Blir en rolig höst med andra ord ;)


var tog hakan vägen?

Kommentarer
Anonym säger:

Jo jag är jättetacksam att jag har minihitler som pushar på mitt tränande, haha. Annars hade jag aldrig kommit dit. ^^

2011-09-07 | 22:16:02
Helena säger:

ska vi följa varandra på bloglovin? Kramar

2011-09-08 | 08:55:09
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback