Bländad!

Hämtade ut lite paket igår. Mitt paket fårn H&M med de fina skorna. O sen strax innan jag skulle till jobbet fick jag sms om att mitt paket från 3 kommit. Gissa om jag blev glad! Jobbade sen 14-23 o när jag kom hem... gissa vad jag gjorde då :P är faktiskt lite kär i mobilen. Riktigt fin. O så snabb! En väldig skillnad från min gamla Huawei. Kameran är riktigt bra också. O den där kamera lampan gjorde mig totalt bländad! Skulle testa o ta kort på mig själv o har fortfarande en svart fläck i synfältet. Läskigt! Men nöjd är jag iaf en så länge. Ska bara köpa ett skal/skydd till den så den inte repas. den gamla mobilstrumpan är lite liten. Lite skillnad i storlek så att säga.


Skapligt bra kvalité på mobilkameran iaf va? ;)

Kommentarer
Emma säger:

Vilka snygga skor=)

2011-10-13 | 10:55:44
Bloggadress: http://happymother.blogg.se/
Micke säger:

Du får använda den andra kameran för självporträtt.



Menyn i kameran får man väl dock välja genvägar till själv, men genvägen för att byta kamera är en kamera med två pilar på var sin sida eller hur man ska säga. Då byter den till kameran på framsidan, som inte alls är dålig så länge man har bra ljus.

2011-10-16 | 14:27:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback