Bowling o spelkväll

Igår gjorde vi oss redo för en trevlig kväll med Anna o B. Först kom de hit o åt lite god mat, sen begav vi oss ner till stan för lite bowling. Var väldigt länge sen jag spelade så det var riktigt kul. Vi hade ju betydligt roligare än vad vi var duktiga. Det roligaste för min del var att jag under första serien fick 45 poäng. haha!! sämst. Men jag fick en strike ;) o på andra serien (som vi ej han spela klart, blev 8 omgångar) fick jag 65 poäng. Hmm... började väl bli varm i kläderna då helt enkelt. Hur som heltst så vann Anna o jag kom sist. Men inte gråter jag för det, hade väldigt kul! o jag var ju den enda som fick strike, o två stycken då desutom. Inte illa pinkat.



Efter bowlingen fortsatte vi spelandet hemma hos oss. Plöjde igenom en massa olika spel, Så det kan låta, Utan tvekan, Filmspelet, Charadspelet, Buzz... en hel del helt enkelt. en mycket rolig kväll!

Kommentarer
Gaymasen säger:

Låter trevligt. Speciellt spelen. Älskar familjespel etc. :)



Och näääjdå! Kör på med akvarium. Så länge du har lock är det ju lugnt. Förhoppningsvis. ;-)

2011-11-07 | 18:29:28
Bloggadress: http://gaymasen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback