Melodifestivalen

Mycket trevlig dag igår. Gick upp redan 8.30. Väldigt tidigt för att vara mig en ledig lördag. Men helt underbart ändå. Anna o Bosse kom hit 18.30 o då blev det först mat, tacopaj, o sen laddade vi oss för kvällens final. Alla fick betta 10kr på dne de trodde skulle vinna. O gissa vem som blev gladast när resultatet stod klart? Jo Anna så klart. Äntligen vann hennes Eric :P Ja, det kan väl inte bli sämre än mitt val förra året så nu får vi hålla tummarna! De gick väl hemåt runt 01 tror jag för B skulle upp o jobba idag. Själv somna jag väl strax därefter o helt otroligt kom jag upp före 9 idag också! Väldigt skönt med tanke på att jag börjar kl 6 imorrn.



1. Kvällens Outfit, 2. Rosa naglar kvällen till ära
3. Jag o min bästa Anna
4. o 5. Anna visar segerpengarna o posar med Eric

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Haha, så oerhört snygg jag är då:-D



tack igen för en underbart trevlig kväll!

2011-03-13 | 13:00:01
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback