En shopaholics bekännelser

Ett nytt namn till bloggen kanske? Skulle in på Ikano för att köpa ett par nya leggings eftersom mina gamla gått sönder. Men de som känner mig vet att jag inte nöjer mig med så när jag är o shoppar. Måste ju passa på o kolla i andra affärer också ;) så med andra ord var det lite annat också som fick följa med hem. Nya byxor behövde jag. Hittade ett par perfekta treggings på Cubus som satt perfa! O så hitta jag en jacka också i skinnimitation, blev man prenumerant på deras nyhetsbrev så fick man 30% på valfritt plagg så varför tveka? Hittade även ett par svarta shorts på Lindex. Lite tidigt ännu kanske men finns ju alltid en risk att sånt tar slut tills det är riktigt varmt. Går ju alltid ha strumpbyxor under förstås.



Mina nya köp, funderar på att klippa bort banden som är på dragkedjan...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback