nedräkningen fortsätter

Nu är det bara en arbetsdag kvar, sen är det fyra veckors semester som gäller! Tiden går ju så sjukt fort så snart är man väl där igen (positiva jag) Lite tråkigt är det ju ändå för imorrn blir det sista dan jag jobbar med Carro, o kanske fler, som ska börja plugga i höst. O en annan tjej flyttar till Danmark så henne kommer jag kanske aldrig träffa mer. Blir ju såhär på hösten då det är måmnga unga som jobbar på min arbetsplats. Många söker sig till annat o folk kommer o går. Jag har iaf bakat lite muffins som jag ska ha med mig. Lite fika måste vi ju ha ;)

Ska väl ta o fixa det sista i köket innan jag ska hämta sambon. Han ville tydligen inte cykla hem i regnet så jag får leka taxi.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback