Mattips

Haft en riktigt trevlig helg med middag, lite fest o hemmahäng. Inte helt fel.

Bjöd Anna o B på mat här i lördags. Efter ett tips från Alex på jobbet fick det bli Bag of Taste-kyckling o hemmagjord klyftpotatis. Blev riktigt bra måste jag säga! Hur enkelt som helst. För att det skulle gå extra fort delate jag kycklingfiléerna i mindre bitar. Ner i stekpåsen, på med kryddan o skaka om. På med snöret o in i ugnen i ca 30min. Klart! Sköter sig själv. Kan jag rekommendera. Finns i tre olika smaker. Vi provade Paprika. Får ta en av de andra nästya gång ;)


Kommentarer
Alexandra säger:

Ja, jag får testa att titta på det när jag kommer hem till pappa och har snabbt internet :)



ja, visst var det gott. :)

ha paprika hemma så får ta och prova det också :) BBQ var riktigt god :)

2011-07-04 | 23:40:36
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback