Välkommen 2011

Blev ett regnigt nyår igår. Tittade på firandet på skansen där det verkade vara snöstorm men här regnade det. Inte roligt alls. Men hur som helst hade vi en mysig kväll här hemma. Åt god mat, efterrätt o spelade lite spel. Eftersom vi båda gick upp 5 igår morse blev det tidigt isäng. Somnade i soffan efter att vi sett på fyrverkerierna men la oss vid 01 iaf. haha! Vi börjar bli gamla nu :P

1. min nyårsklädsel
2. även D hade gjort sig fin, skjortan fick han av mig i julklapp
3. Tuva ville också äta middag
4. Jag bjöd på hasselbakspotatis, grillad oxfilé med sweet chilisås och lite grönsaker
5. till efterrätt blev det glass, maränger o kolasås, enkelt men gott
6. Då jag inte gillar champange fick det bli Martini Asti istället

Såhär såg min nyårskväll ut. Hur var eran?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback