Snart klar

Har fått mycket gjort idag. En spännande lunch o på det julklappshandling. Har det mesta klart faktiskt. Lite smått kvar bara. Känns riktigt skönt! Tanken slog mig att det faktiskt bara är två veckor kvar... o det är så mycket man vill hinna med innan. Idag blev iaf köttbullarna gjorda... kändes som jag rullade i evigheter... 1,6kg ger ganska många köttbullar.


Ungefär såhär många... Nån som orkar räkna?

Imorrn tänkte jag ge mig på julbaket. Pepparkakor o lussekatter ska det bli. Får se om det hinns med lite julgodis också. Vet inte riktigt när jag ska hinna det annars... Fullt upp kan man säga. Ser ut som skit här hemma också. Har hört talas om julstädning. Är det nåt som kan fixas hos mig med mån tro? eller är det nåt jag måste göra själv? Kan ju alltid hoppas att nån knackar på dörren imorrn o vill städa. Men tror chansen är väldigt liten... Så det får väl bli att sätda mellan jäsningarna imorrn helt enkelt. Stressigt värre känns det nu fram till jul... kommer ligga som en utslagen tomte på annandan...


Myskisse i tomtedräkt =)

Kommentarer
Gaymasen säger:

Men ooorka steka allt det där, haha. Men gott! :-D



Och tack för tipsen! American Horror Story är bra. Och ja. Det är uppehåll i alla serier nu. Skitdrygt. Då det är bra och börja kika på någon som finns i många säsonger som man inte sett. ;-)

2011-12-10 | 14:53:55
Bloggadress: http://gaymasen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback