Nytt

Eftersom lönen kom i torsdags var jag ju tvungen att spendera lite pengar idag när D var på jobbet... Tanken var att köpa ett stativ till vår systemkamera men de jag kollat på var slut så det får vänta. Istället blev det en plattång jag kollat på länge. Testade den lite snabbt när jag kom hem o den är ju betydligt effektivare än den jag har. Får se hur jag gör med den gamla, om den får vara "resetång" eller om det kanske är någon som vill ha den? En Babyliss. Den fungerar lika bra som den gjorde när jag köpte den för x antal år sedan men det finns ju så mycket bättre tänger nuförtiden. Denna belv det iaf:


röd o fin

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Ok, vad heter han då? Kanske någon jag känner till ;)

2011-08-27 | 19:06:47
Bloggadress: http://blondiielotta.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback