Val 2010

Vad ska man säga om valresultatet? SD i riksdagen. Nae... inte vad jag hoppats på alltså men får väl ta o göra det bästa av situationen. Jag kan inte påverka nu så. Besviken är jag ju eftersom jag röstade åt annat håll men jag kan ju inte göra något åt vad majoriteten av svenska folket tycker. Ojojoj vad jag låter korrekt nu då. haha! Nae... Det märks iaf att många är engagerade. Lyste mer lampor i fönstren hos folk på min gård idag när jag kom hem än det gjorde igår. o igår var det lördag! Alltså sitter väldigt många uppe o tittar på valvakan. Det är ju kul det. Men hur stort var valdeltagandet egentligen? Kanske om alla hade rest sig ur soffan o röstat? jaja... Nog tjatat om det. Blir nog ingen mer politik i denna blogg förrän om fyra år :P

Avslutar med en liten härlig sång. Vad som räknas.

Die Toten Hosen - Was Zählt

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback