Tjockis

Blev en sväng på stan. Kolla lite klänningar. Ska ju på 20årsfest med röda mattan tema så kan ju va kul att festa till det ordentligt! Men fy vad svårt... finns hur mycket fina klänningar som helst, men passar de mig? jag tror ni vet svaret. Har breda höfter o stor rumpa... så det sitter antingen bra upptill eller nertill... bara att välja... eller så ser man höggravid ut. Hmm.... inte kul. Trikåklänningar funkar ju men röda mattan känns ju mycket finare. ska gräva lite i garderoben här hemma o se om jag kan fixa nåt. Får väl sy nåt eget i värsta fall. Hehe... vor eväldigt kul egentligen. Lite sugen på att sy faktiskt. Ja, kanske det.

tjockisrumpan spelar Wii för ett par helger sen.

Kommentarer
Sofie säger:

men hörredudu, sånt där prat vill jag inte höra nåt av! vi kommer vara döläckra allihop och ha skitkul! :D

2010-10-16 | 01:02:18
Tha Redhead säger:

Babe, du är het som få och det vet du!!!!!

2010-10-16 | 15:00:00
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback