Ränner hela nätterna

Ojojoj! Jobbet orkar jag inte diskutera här längre. Säger bara: studenter, så förstår ni nog allt... Efter jobbet igår, stämpla ut 23.50. åkte jag o Alex till Sofie för att spana in inflyttningsfesten. Mycket trevligt! Blev lite singstar (o jag har ju sagt att jag är bäst :P), guitar hero (Sebbe rocka) o mycket prat! Så trevliga människor att umgås med! Mysmys. Efter att vi kommit dit började de droppa av en efter en. till sist var vi bara fyra kvar... o helt mystisk så började det bli ljust ute. förstod inte riktigt hur klockan blev så mycket så fort... så runt 530 kände jag o Carro att det var dags för sängen så vi cyklade hemåt. haha... kom alltså i säng vid 6 ungefär. Helt sjukt. Så två sena nätter blev det i helgen. D kände sig lite ensam i helgen så nästa helg har jag sagt att han o jag ska umgås. Man ses ju inte så mycket när båda jobbar liksom, även fast man bor ihop... helt sjukt. jaja... orkade iaf upp till 13 så Ds kompisar kom hit, kändes mindre kul att gå runt i nattlinne då... men men... får se vad denna dag har att erbjuda nu då. Who knows? En slappisdag om inte annat!


Hurricane

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback