dålig dag

Vaknade vid 7 av att en av katterna jama. Gick upp fyllde på maten o när jag kom tillbaka till sängen hade en av dem kissat där... blir så lessen!! orkar inte mer... hursomhelst så la jag mig på soffan ist. Som tur var hade jag ju tvättstugan vid 10 så täcket är redan tvättat. men hur kul är det egentligen? Tror det är tredje gången jag tvättar mitt duntäcke på en månad... hur bra mår täcket av det liksom? o jag som bäddade rent innan jag la mig inatt... bara att tvätta lakanet igen... blir galen... o vi måste städa idag... eller vi o vi. Nu är det banne mig min tur att lata mig när D städar. Det här med att dela hushållsarbetet lika funkar inte riktigt här då skulle vi sräda oftare än en gång i månaden o hur bra ser det ut med tre katter? Orkar inte tjata mer men annars händer det ju inget... åhh.... hatar dessa dåliga dagar... vill ha bra dagar jämt!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback