En lååååååång fredag

Träffade Marie o Matilda för en fika runt lunch. Var mycket trevligt! Lite catching up så att säga. Blir för sällan alltså... men men... sen var det ju jobb som gällde. Började lika illa som igår men sen runt 17 dog det totalt... trist faktiskt eftersom vi hade behövt försäljningen för ingen ville ju gå hem... men men... började rulla lite senare. Kom iaf hem i tid! alltid något. Tror på en lugn dag imorrn faktiskt. Är det inte då de flesta äter påskmat med familj o släkt eller? skulle kanske jag gjort om jag inte jobba... eller D var ju hos sina föräldrar på påsklunch idag. hade ju varit trevligt! men men... jobb jobb. Två dagar kvar! Blir nog bra det. Ds syster ska klippa oss in helgen. När hon hade sett D idag sa hon bara att hon skulle klippa honom =) vi brukar passa på att klippa oss samtidigt så det blir bra det. Känner faktiskt att jag behöver lite nytt. men jag tror jag behåller längden... ska satsa på långt hår nu ett tag tror jag, sen kanske klippa kortare i höst igen... eller nästa år ;)

En klasskompis från gymnasiet had elagt upp en länk på facebook. Rapelay är ett japanskt spel som går ut på att man ska våldta kvinnor. Hur sjukt är inte det? att göra ett spel om våldtäkt? Är de så extremt sjuka? Har de en sån förvrängd kvinnosyn att de tycker att detta är okej? Nä, helt sjukt! Är det vad de gör där borta i asien? Ibland känner man sig väldigt lyckligt lottad för att vara född i Sverige.

When you can live forever, What can you live for?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback