Bonde Söker Fru

På McD Mjölby vimmlar det av bekanta ansikten. Som jag tror jag nämnt tidigare har alex schulman varit på besök, likaså nån programledare från tvsporten (kan inga namn), en av cirkusbröderna Bronett var inne förra veckan och idag var ett bekant ansikte från Bonde söker fru. Minns inte om det var första eller andra säsongen men det var den lite yngre blonda killen som fastna för en tjej som var typ 21. O på deras "kärleks resa" var de sura på varandra hela tiden. Om någon minns honom? Kul med lite sånt ibland. Annars händer det ju inte så mycket kul i livet just nu så man får väl vara glad för det lilla extra =) hahah!! Nej då... skämt åsido. Läser på många statusuppdateringar på facebook om hur de har julpyntat o fixat... blir väldigt sugen själv måste jag säga. Men jag jobbar imorrn med så jag tror att det får bli på lördag, iaf sätta upp ljusslingan ute då så man ser vad man gör. Kanske sätter upp lite ljusstakar o så imorrn, Vet inte riktigt om jag ska ha uppe mina julgardiner. De passar ju inte i köket längre o jag har inte engagerat mig i att köpa nya heller då jag precis sydde de jag har uppe nu... Får väl sätta dem i vardagsrummet annars? Får se hur det blir... kanske kan hitta några enklare panelgardiner eller något... vem vet.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback