Ännu en 60åring

Blev mycket åkande i helgen. Jobbade nämligen på KungSängen i Jönköping båge lördag o söndag. Hade inget för mig o pengarna är ett välkommet tillägg. Men både resa o jobb gick bra.

I måndags bar det dags att fira ännu en 60 åring. Ds pappa fyllde nämligen. Blev mysig frukost på förmiddan hemma hos dem o sen hem o fixa till sig lite.



Måste säga att jag gillar min klänning. Har däremot fortfarande märken i nacken efter att ha haft halterneckbh i ca 10 timmar. Inte att rekommendera.

I present hade vi (Ds mamma, syster o så vi två) köpt en elgitarr. O jag fick tillåtelse att göra ett kort. Hittade en rolig beskrivning på en stjärna o vad passar väl bättre när presenten är en elgitarr?





Kortet blev uppskattat o även presenten. Får väl se om vi får höra nån trudelutt framöver.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback