jobb o hårfin

Helmysko att jobba natt alltså. Men det gick bra. Var skapligt lugnt. Var min ovana som gjorde att det tog lite längre tid än det borde skulle jag tro. Orkade hålla mig vaken till 10 iaf. stämplade ut typ tjugo o var hemma i säng vid kvart över. haha! tog ett tag innan jag kunde somna men har nu iaf sovit ca5timmar. Pigg kan jag ju inte kalla mig själv men brukbar kanske. haha! Jaja, ska ta o göra mig iordning lite o sen gå till affären o handla lite mjölk o sen ska håret åka av idag. Känne rmig lite tudelad inför det. Har inte haft såhär långt hår på... ja typ aldrig i "vuxen" ålder. men det ser så tråkigt ut. o det är varmt med utsläppt... haha! så vi får se hur kort det blir. Lägger upp lite före o efter bilder senare ;)

snart ryker de fina lockarna

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback